!--- This file contains the functions of the template. DO NOT MODIFY IT, otherwise the template will break !--->

Lankėmės Augustave

Paskelbta: 2023 birželio 22, Ketvirtadienis

AugustavasVieną gražią birželio dieną mes su savo klasės, dar kelių jaunesniųjų klasių mokiniais ir mamomis susiruošėme važiuoti į Lenkiją, į Augustavo miestą. Jau kelionės pradžioje visi susėdo su savo draugais ir kalbėjosi tarpusavyje. Autobusas mus vežė pietinės Lietuvos keliais: važiavome pro Eišiškes, Alytų, Lazdijus. Pakeliui sužinojome apie šiose vietovėse esančius Dzūkijos nacionalinį parką, Metelių ir Veisiejų regioninius parkus. Čia gyvena varlių rūšis, įtraukta į Raudonąją knygą.

Augustavas1Pirmiausia sustojome prie ežero, esančio Lenkijoje, ir skaniai papusryčiavome. Smagiai nusiteikę tęsėme savo kelionę ir pasiekėme Augustavo miestą. Augustave ėjome pasivaikščioti į miesto centrą: aplankėme paminklą Lenkijos karaliui ir Lietuvos didžiajam kunigaikščiui Žygimantui Augustui, ypatingo grožio Šv. Jėzaus širdies baziliką. Tuomet nuvykome į Augustavo prieplauką ir leidomės į trijų valandų trukmės pasiplaukiojimą laivu Augustavo ežerais ir kanalu. Augustavo kanalas buvo pastatytas 19 a. pirmoje pusėje ir sujungė Vyslos ir Nemuno upių baseinus. Mes pamatėme, kaip veikia vienas iš 18 kanalo šliuzų, grožėjomės gamta.

Augustavas2Kelionė buvo nuostabi ir man labai patiko. Važiuodami atgal sustojome užkandinėje. Pasistiprinę sulipome į autobusą ir važiavome paskutinio sustojimo link. Tai buvo 15 metrų aukščio Veisiejų apžvalgos bokštas. Kupini įspūdžių ir geros nuotaikos grįžome namo. Tai buvo puiki išvyka!

6b klasės mokinys Dominykas Kanapickas

* * *

Augustavas3Aš buvau tikras vaikas, kuris susipažino su nuostabiu Augustavo miestu. Tai buvo neįtikėtinai nuostabus nuotykis!

Su draugais iš mokyklos susirinkome prie kanalų krantų, sužavėti nuostabių vandens takų. Iš pradžių mums visiems buvo šiek tiek jaudulio, nes buvo pirmas kartas, kai keliavome šiais vandens keliais. Tačiau mūsų nuotaika greitai pasikeitė į susižavėjimą ir džiaugsmą. Plaukdamas kanalais, galėjau matyti miesto nuostabią architektūrą ir žavius gamtos vaizdus. Vanduo švarus ir ramus, leido mums ramiai plaukti ir džiaugtis kelione. Nuolat mėgavomės gamtos grožiu aplink, pamatydami kiekvieno kanalo pakraštyje esančias gėles, medžius ir paukščius, kurie giedojo savo melodijas.

Augustavas4Kai plaukėme, mano mama Irutė Eidukienė ir mano klasės draugo Dominyko mama Vitalija Kanapickienė pasakojo apie šiuos nuostabius kanalus. Jų aprašymai tik dar labiau padidino mano pasididžiavimą šiais unikaliais vandens takais. Detalūs pasakojimai apie istorinius faktus ir įdomias istorijas, susijusias su kanalais, mums suteikė daug naujos informacijos. Mes sužinojome, kad Augustavo kanalai yra senoviniai inžineriniai stebuklai, kurie buvo sukurti tam, kad pagerintų prekybos sąlygas ir padidintų miesto plėtrą. Mamos dalijosi įspūdžiais ir patirtimis, kurias išgyveno, kai plaukė šiais kanalais, ir tai tik dar labiau paskatino mus įsijausti.

Augustavas5Kai mūsų kelionė artėjo prie pabaigos, aš jaučiau didelį dėkingumą, kad turėjau progą patirti tokį nuotykį ir išmokti daugiau apie paveldą. Tikrai neabejoju, kad šios kanalų kelionės prisiminimai ir mamų pasakojimai paliks neišdildomą įspūdį. Jei atvirai, pradžioje buvo baugu keliauti su mamomis. Dabar drąsiai galiu pasakyti, kad mamos, būdamos šalia, gali ne tik paguosti, bet ir paįvairinti, pasmaginti ir praskaidrinti keliones. Keliaukite!

6b klasės mokinys Žygimantas Eidukas

Apie gimnaziją
  • oficialusis pavadinimas – Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazija;
  • teisinė forma – biudžetinė įstaiga;
  • duomenys kaupiami Juridinių asmenų registre, kodas 111961115.