Nuo gegužės 3 d. į gimnaziją sugrįžta abiturientai
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. balandžio 19 d. įsakymu Nr. V-576, nuo gegužės 3 d. į gimnaziją sugrįžta IVga klasės mokiniai. Pagrindinis vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinių mokymo proceso organizavimo būdas – kasdienis mokymo proceso organizavimo būdas, kuriuo organizuojama didesnė ugdymo proceso dalis. Kontaktinės pamokos mokiniams vyks pagal pamokų tvarkaraštį. Vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinių ugdymo proceso organizavimas kontaktiniu būdu vykdomas, užtikrinant valstybės lygio ekstremaliosios situacijos operacijų vadovo nustatytas asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi ir kitų būtinų visuomenės sveikatos saugos, higienos sąlygas. Visi asmenys švietimo įstaigoje privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones), kurios priglunda prie veido ir visiškai dengia nosį ir burną (toliau – kaukės). Kaukių leidžiama nedėvėti neįgalumą turintiems asmenims, kurie dėl savo sveikatos būklės kaukių dėvėti negali ar jų dėvėjimas gali pakenkti asmens sveikatos būklei (šiems asmenims rekomenduojama dėvėti veido skydelį), kitais Nutarime nustatytais atvejais. Privaloma laikytis asmens higienos reikalavimų (rankų higieną, kosėjimo, čiaudėjimo etiketą ir kt.).
Skaityti daugiau: Nuo gegužės 3 d. į gimnaziją sugrįžta abiturientai
Mama... Šiame žodyje telpa viskas: gėris, meilė, nuoširdumas, palaikymas ir draugystė.
Mama – tai saulė, kuri džiovina ašaras, tai gėlės, kurios džiugina širdį. Ištarkime gražiausius žodžius, skirkime nuostabiausius žiedus, apglėbkime rūpesčiu ir dėmesiu savo brangias mamas.
„eTwinning“ kokybės ženklelis
2021 metų balandžio 2 dieną atkeliavo pirmas šiais metais įgyvendinto „eTwinning“ projekto „Виртуальный визит в мой город“ įvertinimas. Projektui buvo suteiktas Nacionalinės kokybės ženklelis.
Mano manymu, „eTwinning“ projekto „Виртуальный визит в мой город“ numatytos veiklos buvo svarbios, atsižvelgėme į ugdytinių amžių ir projekto išteklių planavimą. Buvo sukurta tinkama TwSp puslapių struktūra, būdinga kokybiškam projektui. Siūlėme idėjas, tarėmės dėl bendrų veiklų, bendravome ir bendradarbiavome. Dalyvavimas projekte buvo pagrįstas mokyklos akademinėmis programomis ir planais. Projekto žurnalą aktyviai naudojome bendravimui ir dalijimuisi projekto veiklomis.