!--- This file contains the functions of the template. DO NOT MODIFY IT, otherwise the template will break !--->

Kelionė į Paryžių

Paskelbta: 2024 sausio 31, Trečiadienis

kelione paryzius 2024 1Šių metų sausio 9-11 dienomis Iga bei IIga klasės mokiniai turėjo ypatingą galimybę pamatyti Paryžių. Paryžius - vienas žinomiausių pasaulio miestų, Prancūzijos sostinė, išsiskiriantis savo kultūra, architektūra bei istorija. Buvome apgyvendinti Monmartro rajone, jis įsikūręs ant aukščiausios miesto kalvos, nuo kurios matyti nuostabi miesto panorama. Per šias tris dienas aplankėme daugybę žymiausių ir turistų mėgstamų Paryžiaus vietų. Pamatėme Šv. Jėzaus Širdies baziliką (Sacre-Couer de Monmrtre Basilique), tai Romos katalikų bažnyčia ir mažoji bazilika Paryžiuje, skirta Švenčiausiajai Jėzaus Širdžiai.

kelione paryzius 2024 2Bazilika yra viena iš gražiausių mieste, ji matoma iš daugelio Paryžiaus vietų. Išvydome Triumfo arką, kuri yra vienas iš žymiausių Prancūzijos paminklų, skirtas Napoleono Bonaparto Didžiosios armijos pergalėms įamžinti. Šis istorinis paminklas yra vienas iš Paryžiaus simbolių. Tada pėsti ėjome Eliziejaus laukais, tai yra prestižinė gatvė, kurioje įsikūrusios įžymiausių prekių ženklų parduotuvės. Kėlėmės į Galeries Lafayette Rooftop apžvalgos aikštelę, nuo jos vakarinio Paryžiaus vaizdas su visomis apšviestomis gatvelėmis atrodo stulbinančiai. Teko apsilankyti nacionaliniame Prancūzijos karo muziejuje, šiuo metu jame yra saugoma pusė milijono eksponatų: ginklai, šarvai, paveikslai, uniformos ir t.t. Tačiau labiausiai visus nustebinęs buvo muziejaus teritorijoje esantis Napoleono Bonaparto kapas.

kelione paryzius 2024 3Ir tikriausiai visų labiausiai laukti objektai buvo Eifelio bokštas bei Luvro muziejus. Eifelio bokštas - vienas garsiausių pasaulio objektų, Paryžiaus simbolis, pastatytas 1887-1889 m. ir pavadintas inžinieriaus Gustavo Eifelio vardu. Pakilę į bokšto viršų, pamatėme be galo gražią miesto panoramą, o nusileidę grožėjomės įžiebtu ir blizgančiu bokštu vakaro tamsoje. Luvro muziejuje turėjome pagrindinę užduotį, dėl kurios didžioji dalis turistų domisi šia vieta, tai buvo surasti Leonardo da Vinčio paveikslą ,,Mona Liza”. Visi susidorojome su šia užduotimi, o taip pat pamatėme ir kitus įžymius dailininkų paveikslus.

kelione paryzius 2024 4Įspūdžiai po kelionės įvairūs, bet visi puikūs! Labai sudomino visi objektai ir jų istorija, džiugu matyti juos ne nuotraukose ar vadovėliuose, o gyvai. Kaip ir visada išvykus į užsienį malonu matyti naujus, dar nematytus pastatus, kitokį žmonių mentalitetą. Likome sužavėti visomis aplankytomis vietomis, kurios atitiko visus mūsų lūkesčius. Per šias tris dienas praturtintai praleidome laiką, pailsėjome nuo kasdienės ir visiems pabodusios rutinos bei įgijome daug įvairių žinių. Dėkojame mokytojoms Neringai Boldinienei ir Gražinai Lašakevičienei, be kurių ši ekskursija nebūtų įvykusi!

kelione paryzius 2024 52ga klasės mokinė Elzė
Nuotraukos Gražinos Lašakevičienės

kelione paryzius 2024 6kelione paryzius 2024 7

Apie gimnaziją
  • oficialusis pavadinimas – Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazija;
  • teisinė forma – biudžetinė įstaiga;
  • duomenys kaupiami Juridinių asmenų registre, kodas 111961115.