!--- This file contains the functions of the template. DO NOT MODIFY IT, otherwise the template will break !--->

Integruoto dalyko ir vokiečių kalbos mokymo įvadiniai seminarai

Paskelbta: -0001 lapkričio 30, Trečiadienis

seminaras 2017 1Užsienio kalbos ir gamtos mokslai yra puikus derinys. Ypač kai nagrinėjami klausimai, susiję su artima moksleivių aplinka. Pavyzdžiui, tai, kas sieja chemiją, biologiją ir vokiečių kalbą: „Kiek vandens žmogus sunaudoja per dieną?“ arba „Kokiu oru kvėpuojame mokyklos kieme?“ Bet ne mažiau įdomūs yra ir socialinių bei humanitarinių mokslų klausimai, į kuriuos atsakyti darosi lengviau pasitelkus vokiečių kalbą. Į šiuos ir panašius klausimus nuo 2014/2015 mokslo metų bando atsakyti mokytojų komandos, sudarytos iš vokiečių kalbos ir kitų dalykų mokytojų, ir jų mokiniai visoje Lietuvoje. Integruoto vokiečių kalbos ir dalyko mokymo programos vykdomos su įvairaus amžiaus mokiniais (nuo 5 iki 11 klasės), pradedant pavienėmis dalykų pamokomis su vokiečių kalbos integracija ir baigiant visus mokslo metus trunkančiais kassavaitiniais moduliais. Tačiau visas mokyklas vienija didelis moksleivių susidomėjimas ir ypatingas mokytojų aktyvumas.

seminaras 2017 2Visi projektą vykdantys mokytojai dalyvavo mokymuose, per kuriuos susipažino su įdomia, originalia mokymo(si) medžiaga iš Vokietijos leidyklų bei kartu svarstė, kaip šią medžiagą pritaikyti pamokoms su mokiniais, neseniai pradėjusiais mokytis vokiečių kalbos. Projekte dalyvaujantys mokytojai renka ir dokumentuoja su projektu susijusią medžiagą. Daugelyje mokyklų ir mokiniai specialiuose aplankuose renka su projektu susijusius savo darbus. Mokytojų ir mokinių aplankai yra puiki priemonė keitimuisi gerąja patirtimi, skaidriam darbui su mokiniais ir jų tėvais. Integruoto vokiečių kalbos ir dalyko mokymo projektas užima svarbią vietą Lietuvos švietime dalyvaujančių mokytojų aktyvumo bei mokyklų vadovų ir Lietuvos švietimo institucijų palaikymo dėka.

seminaras 2017 3Rugpjūčio 22–25 d. Goethe’s institute vyko du seminarai, skirti integruotam dalyko ir vokiečių kalbos mokymui. Seminaruose dalyvavo projekto „Integruotas dalyko ir vokiečių kalbos mokymas Lietuvos mokyklose“ (CLILiG@Litauen) naujos mokytojų komandos – chemijos, biologijos, geografijos, istorijos, matematikos, informatikos, menų, fizikos, ekonomikos ir vokiečių kalbos mokytojų poros, dirbančios toje pačioje mokykloje. Iš viso CLILiG šeima išsiplėtė 30 komandų iš įvairių Lietuvos mokyklų. Projekto organizatoriai džiaugiasi kūrybingomis ir motyvuotomis projekto dalyvėmis ir linki sėkmės taikant įgytas žinias.

Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazija neliko abejinga tarptautiniam projektui, taigi delegavo dvi mokytojas: vokiečių kalbos mokytoją metodininkę Valentiną Svorobovič ir informacinių technologijų mokytoją ekspertę Renatą Babravičienę. Mokytojos, kupinos naujų idėjų, naujaisiais mokslo metais kibs į darbus su mokiniais.

Plačiau apie CLILiG Lietuvoje: www.goethe.de/lietuva/clilig

Renata Babravičienė

Apie gimnaziją
  • oficialusis pavadinimas – Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazija;
  • teisinė forma – biudžetinė įstaiga;
  • duomenys kaupiami Juridinių asmenų registre, kodas 111961115.
Buveinės adresas:
    Šv. Jono Pauliaus II g. 3, 17126 Šalčininkai
Ssl seal 1
Kontaktinė informacija:
  • telefonas: +370(380)53912;
  • faksas: +370(380)53912;
  • el. paštas: rastine@sltg.lt